NUMBEO

Numbeo.com en los medios

Numbeo ha sido mencionado en periódicos, revistas y blogs. Aquí puedes encontrar algunos:

Business Insider Time The Economist
New York Times BBC USA Today
Euronews Financial Times Washington Post
San Francisco Chronicle Forbes Washington Times
Newsweek Investopedia Fox News
Bloomberg Seeking Alpha The Week
The Telegraph The Guardian The Independent
The Globe and Mail RT Mashable
Makeuseof Kiplinger Business Standard
Mancunian Matters The Fiscal Times KillerStartups
The Lawyer Digital Journal Economonitor
Go backpacking ZDNet Wired
The Atlantic Cities Quartz IT World
International Business Times The Motley Fool Redferret
The Huffington Post ConsumerReports The Daily Meal
Downloadsquad Travel+Leisure CheetSheet
Directions Magazine Asian Correspondent Epoch Times (International, in Chinese)
IT Wire Global Property Guide International Living
Global Post Valuewalk All Voices
AARP ABC News (Australia) The Age (Australia)
The Australian (Australia) The Telegraph (Australia) Herald Sun (Australia)
The Sydney Morning Herald (Australia) Courier Mail (Australia) Perth Now (Australia)
Property Observer (Australia) Budget Direct (Australia) Der Standard (Austria, in German)
Glas Srpske (Bosnia in Herzegovina, in Serbian) Nezavisne (Bosnia in Herzegovina, in Serbian) Trud (Bulgaria, in Bulgarian)
Fakti (Bulgaria, in Bulgarian) Vesti (Bulgaria, in Bulgarian) Expert.bg (Bulgaria, in Bulgarian)
Novinite (Bulgaria) Exame (Brazil, in Portuguese) Techtudo (Brazil, in Portuguese)
Terra (Brazil, in Portuguese) R7 (Brazil, in Portuguese) Aministradores (Brazil, in Portuguese)
Canoe (Canada, in French) National Post (Canada) Metro (Canada)
Vancouver Sun (Canada) Huffington Post Alberta (Canada) China Daily (China, in Chinese)
China News (China, in Chinese) Hinews (China, in Chinese) People (China, in Chinese)
People's Daily Online (China, in English) Finance QQ (QQ is the largest portal in China, in Chinese) News 365 (China, in Chinese)
Xinhua News Agency (China, in Chinese) Focus (China, in Chinese) Vecernji List (Croatia, in Croatian)
Dnevnik (Croatia, in Croatian) Jutarnji List (Croatia, in Croatian) TPortal (Croatia, in Croatian)
24Sata (Croatia, in Croatian) Neviditelny Pes (Czech Republic, in Czech) Novinky (Czech Republic, in Czech)
Patria Online (Czech Republic, in Czech) The Prague Post (Czech Republic, in English) Extra Bladet (Denmark, in Danish)
Euranet (France, in French) France Today (France) France TVInfo (France, in French)
Le Figaro (France, in French) La Tribune (France, in French) Slate (France, in French)
Fredzone (France, in French) Adios Paris (France, in French) BILD (Germany, in German)
Lateinamerika Reisenmagazin (Germany, in German) Ghana Web (Ghana, in English) I Avgi (Greece, in Greek)
Star (Greece, in Greek) Blikk.hu (Hungary, in Hungarian) News of Iceland (Iceland, in English)
La Repubblica (Italy, in Italian) Internazionale (Italy, in Italian) L'Indipendenza (Italy, in Italian)
Il Sole 24 Ore (Italy, in Italian) Tuttotech (Italy, in Italian) The Times of India (India)
Daily News & Analysis (India) The South Reports (India) Kompas (Indonesia, in Indonesian)
Tabnak (Iran, in Persian) The Irish Times (Ireland, in English) Globes (Israel)
Nana10 (Israel) Ameba (Japan, in Japanese) Chosun Online (Japan, in Japanese)
Gigazine (Japan, in Japanese) JoongAng Ilbo (Japan, in Japanese) Kosmo! (Malaysia, in Malay)
Malaysia Chronicle.png (Malaysia, in English) China Press (Malaysia, in Chinese) Stuff (New Zealand, in English)
NU.nl (Netherlands, in Dutch) Dagbladet (Norway, in Norwegian) Norwegian Broadcasting Corporation (Norway, in Norwegian)
Daily Times (Pakistan, in English) Terra (Peru, in Spanish) Peru.com (Peru, in Spanish)
Bankier (Poland, in Polish) Gazeta.pl (Poland, in Polish) WP.pl (Poland, in Polish)
Tecnofagia (Portugal, in Portuguese) Boan Noticias (Portugal, in Portuguese) Sun Star (Philippines, in English)
Libertatea (Romania, in Romanian) Gandul.info (Romania, in Romanian) Citynews.ro (Romania, in Romanian)
Money.ro (Romania, in Romanian) Antena3.ro (Romania, in Romanian) Romania Libera (Romania, in Romanian)
Dailybusiness.ro (Romania, in Romanian) Informazia zilei  (Romania, in Romanian) Apropo.ro (Romania, in Romanian)
Doha News (Qatar, in English) Kommersant (Russia, in Russian) Profi Forex (Russia, in Russian)
AIF (Russia, in Russian) IRN (Russia, in Russian) Slon (Russia, in Russian)
Vedomosti (Russia, in Russian) Blic (Serbia, in Serbian) B92 (Serbia, in Serbian)
Vecernje Novosti (Serbia, in Serbian) FinWeb (Slovakia, in Slovakian) 24ur (Slovenia, in Slovenian)
Finance.si (Slovenia, in Slovenian) ABC.es (Spain, in Spanish) El Pais (Spain, in Spanish)
Elmundo.es (Spain, in Spanish) El Boletin (Spain, in Spanish) Ahorro Diario (Spain, in Spanish)
Internetizado (Spain, in Spanish) News24 (South Africa) Financial Mail (South Africa)
Edaily Korea (South Korea, in Korean) Hankoki (South Korea, in Korean) News MT (South Korea, in Korean)
Star Korea (South Korea, in Korean) UDN (Taiwan, in Standard Mandarin) Gercek Gundem (Turkey, in Turkish)
The National (United Arab Emirates) Bigmir (Ukraine, in Russian) Dengi (Ukraine, in Russian)
Epoch Times (Ukraine, in Ukrainian) finance (Ukraine, in Ukrainian) Glavnoe (Ukraine, in Ukrainian)
iPress (Ukraine, in Ukrainian) KorrespondenT (Ukraine, in Russian) Kyiv Post (Ukraine)
Polemika (Ukraine, in Russian) Daily Mail (United Kingdom) Mirror (United Kingdom)
This is Money (United Kingdom) El Pais (Uruguay, in Spanish) Entorno Inteligente (Venecuela, in Spanish)
El Universal (Venecuela, in Spanish) Noticias24 (Venecuela, in Spanish) Techz (Vietnam, in Vietnamese)
Soha (Vietnam, in Vietnamese)

 

Esta página ha sido traducida del inglés. Improve translation of this page